Üldtingimused
Veebipoe omanik (edaspidi viidatud kui Veebipood) on Meieeluilu OÜ.
Registrikood: 16063215, asukoht: Mai 16-43, Pärnu, Eesti 80025, kontaktinfo: meieeluilu@meieeluilu.ee, telefon +372 5683 4114.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
- Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ja teenuste ostmisel.
- Veebipoes müüdavate toodete ja teenuste hinnad on märgitud toodete juurde. Osade toodete hindadele võib lisanduda tasu kaubakättetoimetamise eest (märgitud teenuse juures). Teenuse hinnale kaubakättetoimetamise tasu ei lisandu.
- Kõik hinnad on kuvatud eurodes (EUR) ja käibemaksu kaubale ei lisandu. Meieeluilu OÜ ei ole käibemaksukohustuslane.
- Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Teave toote ja teenuse kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning vajadusel valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda kasutades Eesti pangalinke, makseid vahendab Montonio Finance, või tehes ülekande enda internetipangas.
- Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Raha tagastamine
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kaubakättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
- Kinkekaardi ja koolitusele/üritusele ostetud pileti eest raha ei tagastata. Koolituse/ürituse aega on soovi korral võimalik hiljemalt nädal enne koolituse või ürituse toimumist ümber vahetada samaväärse koolituse/ürituse vastu vabade kohtade olemasolul. Hilisema teavitamise korral koolituse aega ei muudeta, välja arvatud juhul, kui hilisem teavitamine on tingitud osaleja ootamatust haigestumisest. Siis saab koolituse aega muuta vaid juhul, kui koolitusel osaleja esitab haigestumise kohata asjakohase tõendi.
- Kui Covid-19 tõttu seatakse piiranguid ja koolitusi ei saa läbi viia, siis ostetud pääsmete raha ei tagastata, vaid muudetakse koolituse toimumise aega piirangutevabale perioodile. Koolituse aja muutmisest teavitatakse osalejaid e-posti teel hiljemalt nädal enne koolituse toimumist.
Kohaletoimetamine
- Tooteid tarnitakse Eesti piires ning ka teenuseid pakutakse Eesti piires..
- Vajadusel saab ostja valida tarneviisi – kas Smartposti või Omniva pakiautomaat.
- Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
- Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul.
- Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
- Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
- Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-mailile meieeluilu@meieeluilu.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
- Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
- Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
- Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
- Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
- Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
- Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
- Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile meieeluilu@meieeluilu.ee või helistada telefonil +372 5683 4114.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
- Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab võiasendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
- Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-mailiaadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
- Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
- Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
- Meieeluilu OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance-le.
Vaidluste lahendamine
- Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile meieeluilu@meieeluilu.ee või helistada telefonil +372 5683 4114.
- Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada järgneval lingil: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/kaebuse-esitamine.
- Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on Ostja jaoks tasuta.
- Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.